Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 12 maja 2016

Szczypta przypraw

Hej kochani :) 
Dziś przybywam do Was z kolejną scrapową inspiracją. Jakoś nie mogę się oderwać od ciemnego tła :) Tym razem wykorzystałam w tym celu papier z kolekcji "Sn@p Basics" firmy Simple Stories. To świetne papiery, w których jedna strona ma "drewniany" wzór, a na drugiej są bardzo delikatne wzorki na białym tle. Drewniane wzory chyba nigdy mi się nie znudzą, więc zakupiłam wszystkie papiery z kolekcji ;)
Ale to oczywiście nie wszystko! Na scrapkowych półkach właśnie pojawiła się nowa kolekcja firmy Maja Design - "Vintage Romance". Oczywiście nie mogłam się oprzeć. Papiery Maja Design zawsze mnie zachwycają zarówno wzornictwem, jak i jakością.


Najważniejszy jednak z elementów pochodzi... z kuchni :) Sięgnęłam bowiem po... przyprawy. Laska cynamonu, gwiazdki anyżu i ziarenka pieprzu mają oczywiście swoje ukryte znaczenie, ale przede wszystkim są ciekawymi elementami, dodają tekstury i przestrzenności, a także świetnie się komponują na tym drewnianym tle.
 

Kolejny ważny element to kwiaty. Skusiłam się w końcu na serię "Boxed Flowers" Primy i jestem absolutnie zachwycona :) Mam już w głowie kilka nieco bardziej przestrzennych pomysłów na ich wykorzystanie, ale tym razem wykorzystałam je na scrapie. Piękne kwiaty "Sweet Vintage" idealnie pasowały mi zarówno do papierów, jak i moich przypraw :) 
 

  
Papiery Simple Stories są troszkę cieńsze  niż te, z których zwykle korzystam - nie chciałam więc ryzykować zabaw ze zbyt dużą ilością mediów. Ale oczywiście nie mogłam ich całkiem pominąć. Wykorzystałam więc tylko chlapnięcia wykonane za pomocą mgiełek Lindy's Stamp Gang i farbek Twinkling H2O (do kupienia w naszej przedsprzedaży, a wiem z dobrego źródła, że kolejna zacznie się bardzo niedługo ;) ).
  

I jeszcze ostatni element, o którym chciałam wspomnieć - die-cuty "Collectables" firmy Kaisercraft. Ja wybrałam sobie dwa zestawy i jestem bardzo zadowolona. Ładne uniwersalne wzrory, świetna jakość - na pewno będą uroczym dodatkiem wielu scrapów :) 
 

I to już wszystko na dzisiaj :)
Mam nadzieję, że mój vintage'owo-romantyczno-smakowity scrap przypadł Wam do gustu :) Pamiętajcie, żeby mieć oczy szeroko otwarte i inspiracji szukać wszędzie wokół siebie. Nawet w kuchni ;)

pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)