Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 16 maja 2016

Trzy kartki

Hello!
Ostatnio stwierdziłam, że robię prace "na jedno kopyto" i potrzebuję małej odmiany.
Postawiłam więc sobie wyzwanie: zrobię trzy kartki wg mapki, którą na poczekaniu stworzyłam w głowie. Kartki podobne, ale jednak różne.  Sami zobaczcie, co z tego wyszło:
  




  
Sporo tu różnych materiałów, przyjrzyjcie się im z bliska:
  

  
  
Na wszystkich trzech kartkach znajdziecie mnóstwo różnych kwiatów. Oczywiście są tu moje ulubione kwiaty Petaloo, tuż obok nich magnolie i Sweetheart Blossom z Wild Orchid Crafts oraz kilka innych kwiatków.
  

  

  
Tekturki ze Scrapińca, ozdoby z kolekcji Tales of You and Me" Primy oraz z kolekcji "Fancy That" firmy My Mind's Eye, kryształki samoprzylepne Primy (moje ukochane!) i inne detale - tak ich dużo, że mi samej trudno je wszystkie wymienić ;)




  
Warto stawiać sobie wyzwania, nie tylko w ramach rękodzieła, w którym jesteśmy zakochani :) Miło jest potem wieczorem pójść spać z poczuciem małego zwycięstwa nad sobą samym ;)

Uściski!
Magda

Materiały:

1 komentarz:

Marta Martushkowo pisze...

Widzę, że nie tylko ja korzystam z takiego połączenia papierów jak w 1 i 3 kartce :) Bardzo je lubię, jest delikatne i eleganckie.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)