Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 25 maja 2016

Vintage Romance - ślubnie

Hej kochani!
Jak tylko dostałam w swoje łapki formę Vintage Art Decor "Baroque 3" Primy czułam, że skorzystam z niej przy robieniu kartki ślubnej.
Tak samo zresztą pomyślałam widząc papier Maja Design "Vintage Romance" - Love poetry.
I z tego mojego myślenia powstała taka kartka:
  


Choć ozdoba, którą stworzyłam za pomocą formy, jest piękna sama w sobie, to nie mogłam się powstrzymać i dodałam biały kwiat Petaloo.
I kilka listków. I ćwiek jeden.
  


Tu i ówdzie pędzelkiem zrobiłam białe kropki używając do tego celu farby akrylowej Dylusions Paint - White Linen.
  
   
Ja jestem z tej kartki bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że i Wam się ona podoba :)
Uściski,
Magda - mamajudo
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)