Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 10 czerwca 2016

Dawno, dawno temu...

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam specjalnie dla Was film, na którym możecie obejrzeć, jak przygotowuję ten projekt. Ponieważ wykorzystałam stare zdjęcie mojego pradziadka, chciałam utrzymać pracę w klimacie vintage.


Szczególnie pomógł mi w tym rewelacyjny, produkt - pasty Primy, dzięki którym możemy uzyskać efekt rdzy. Ja zastosowałam ją na elementach z masy paper clay oraz na metalowych trybikach.




Jak zobaczycie na filmie, do wykonania ciekawego tła w swojej pracy możecie użyć produktów, które niewiele mają wspólnego z "profesjonalnymi" materiałami. Ja wykorzystałam tutaj siateczkę, której używa się do ozdoby bukietów.




Zapraszam do oglądania :)


pozdrawiam
Kasia

Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Olga Kolov pisze...

Wonderful job, Kasia!! i love the canvas!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)