Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 6 czerwca 2016

Maski, formy i inne takie ;)

Hello!
Zauważyłam ostatnio, że w moich pracach pojawia się nieco koloru złotego. Sama się sobie dziwię, bo nie przepadam za nim. A dziś jestem jeszcze bardziej zdziwiona sobą... Sami zobaczcie!
  


Złote tło! I do tego sama je zrobiłam, używając maski Tima Holtza, kleju magic i zwykłego złotego brokatu kupionego w kwiaciarni.
  


Dominującą ozdobą na mojej kartce bez wątpienia jest ogromna kokarda z vintage'owej wstążki "gniecionej".
  

Do tego szary kwiat Petaloo i listki oraz dwie gardenie Wild Orchid Crafts. Jeszcze dwa kawałki uratowanej z paszczy kota ozdoby, którą zrobiłam z formy Primy Vintage Art Decor Baroque 3.
  

Jeśli nie dodam jakiejś perełki albo kryształków, to praca wydaje mi się niepełna. Też tak macie?
  
   
Zauważyliście małą serwetkę Doodlebug, która skryła się pod całą kompozycją kwiatowo-wstążkową? Jest cudna!

Uściski!
Magda mamajudo

Użyte materiały:
  

2 komentarze:

Mariola pisze...

Śliczna

el pisze...

świetne tło i pięknie zdobi kartkę .

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)