Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 8 lipca 2016

Mała modelka :)

Cześć!
Lato sprzyja eksperymentom, chęci odkrywania nowego i testowaniu różnych rzeczy. Ja postanowiłam się trochę przełamać i pobawić się trochę z plamą koloru na białej powierzchni, a że dla mnie zawsze wszystko musi być idealne, zrobienie takowej za pierwszym razem to nie lada wyczyn. ;)
  

Postawiłam więc na róż i wykonałam plamę tuszem Distress połączonym z wodą na białym arkuszu papieru Joy. Byłam ciekawa jak ten papier zachowa się w kontakcie z wodą i muszę przyznać, że spisał się rewelacyjnie, bo nawet nie pofalował się za bardzo. ;)
  

Jako "podkładu" pod zdjęcie użyłam kart to Project Life: białej z zestawu MAMBI oraz tęczowej z zestawu Bo Bunny "Sweet Life". Bardzo lubię wykorzystywać je w ten sposób ponieważ są idealnymi małymi skrawkami papieru - nic tylko ułożyć z nich kompozycję i layout tworzy się właściwie sam. ;)
 


Jednakże najważniejszym punktem całej kompozycji są kwiatowe rub-onsy, które umieściłam po bokach mojej plamy, a żeby było chociaż trochę "na bogato" urozmaiciłam wszystko naklejką z kolekcji "Carpe Diem", enamel dotsem WRMK oraz elementami z kolekcji "Life in color".
  

Na górze umieściłam tylko naklejkę Bella Blvd w towarzystwie kolorowej taśmy washi z zestawu Amy Tangerine oraz paru innych dodatków. ;)
  

Tytuł nie mógł być inny: moja chrześnica pozowała jak mała modelka i tego dnia na prawdę miała "fazę" na robienie zdjęć, co nie jest takie oczywiste biorąc pod uwagę to, że dzieci potrafią być baaaardzo kapryśne. :D
Jednak nie mogło się oczywiście obejść bez daty nastemplowanej czarnym tuszem Memento.
  
   
Po wykonaniu głównej kompozycji górna część LO'sa wydawała mi się nieco "łysa" więc ozdobiłam ją kwadracikiem wyciętym z papieru "Checker board" Pinkfresh Studio, mini guziczkiem, strzałkami oraz brokatowym serduszkiem z zestawu naklejek Maggie Holmes.
A Wy - lubicie latem przełamać się aby zrobić coś nowego? :)
Życzę Wam miłego weekendu!
Buziaki! :*
Nats
  
Produkty, które wykorzystałam:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)