Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 6 lipca 2016

Urodziny ważna sprawa

Hej kochani!
Wyprawiacie swoim dzieciom urodziny? Ja mam troje dzieci i zawsze świętujemy Ich Dzień. Jest impreza, są zaproszenia, często robię pamiątkowe kartki.
Dziś też ktoś świętuje - nie moje to dziecko, ale karteczka z życzeniami musi być :)
Gdy robię coś dla dziecka, to zmieniam nieco swój styl z romantycznego na nowoczesny, wyrazisty.
  

Uwielbiam kolor turkusowy, więc jako bazę użyłam paski z Galerii Papieru - są niesamowicie żywe w kolorystyce i idealnie pasują do elementów z kolekcji  "Let's Party" Simple Stories oraz papieru dzielonego na karty Simple Stories z kolekcji "Carpe Diem".
  


Listki wycięłam z papieru UHK Gallery - "On My Owl" - Ginko. Soczysta zieleń jest taka radosna, prawda?
  


Lubię czasem zrobić takie szybkie kartki, wybrać kolorystykę, papier główny, dobrać do tego gotowe elementy i... voilà!
  
   
Uściski wakacyjne dla Was!
Magda mamajudo
  
Wykorzystane materiały:
  

1 komentarz:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)