Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Nie w moim stylu

Hej!
Od zawsze zachwycam się stylem innym niż mój. Norma, prawda? Jak się jest blondynką, to chciałoby się być brunetką... I odwrotnie.
Wakacje i urlopy sprzyjają wzięciu głębokiego oddechu i rzuceniu się na nieznane wody - także w craftowaniu.
Zatem spróbowałam i ja. Po raz kolejny :) Ale... tym razem czuję, że chyba się udało. Chyba :)

Wzięłam papier UHK Gallery "LOFT marina - Wind", do tego kilka kolorowych dodatków. I czarnych. I powstała taka kartka:
  
  
Na bazę UHKową nakleiłam kartę z serii "Akwarelove" Family Portraits z napisem HELLO - podklejoną czarnym kartonem.
  

Uwielbiam wianki. Dlatego znów wycięłam go z karty Family Portraits z serii "Flower Power" - tym razem jednak z innej niż ostatnio w tagu.
  

Ozdobiłam go tekturkami ze Scrapińca: napisem #kiss i piórkiem. Lubię czarne elementy, zwłaszcza napisy. Te tutaj stworzyłam dzięki tuszowi Tsukineko - StazOn Midi - Jet Black. Polecam go, bo daje świetny matowy efekt!
  

Potrzebowałam jakiegoś czarnego elementu, który będzie pasował do tekturek i tu z pomocą przyszła mi czarna serwetka Doodlebug - jest... słodka :)
Na koniec mały dodatek w postaci Primowych kryształków samoprzylepnych.
 



Czarnym cienkopisem maznęłam tu i ówdzie i oto jest! Kartka nie w moim stylu :) Jak Wam się podoba?
 

   
Uściski!
Magda mamajudo

Materiały:
  

2 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)