Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 31 sierpnia 2016

W roli głównej - duży kwiat

Kwiaty zawsze dominowały w moich pracach. Zazwyczaj są ozdobą dla kartki, ale nierzadko są też przykrywką na jakieś małe błędy, których nie chcę pokazać ;) Lubię wszystkie kwiaty, ale najwięcej możliwości dają mi zdecydowanie kwiaty z papieru, które coraz częściej maluję gesso i kształtuję tak, jak ja tego chcę.
Dzisiaj wykorzystałam wspaniałe do mediowania kwiaty z pudełeczka Prima - Boxed Flowers - "Purity II". W pudełku macie aż 12 kwiatów i 12 listków, a w niektórych zestawach również sznureczek.

Jeśli chcecie nadać kwiatkom nowego charakteru i odrobiny koloru, możecie pomalować je delikatnie gesso z dodatkiem mgiełki lub farbki, a następnie mokre uformować pod nagrzewnicą.



 
Na tło moich kartek wykorzystałam świetny, gruby papier  z gotowym do mediowania tłem z bloczka Prima - Vintage Emporium. Wystarczyło użycie dwóch mgiełek Lindy's - szarej i turkusowej i tło było gotowe.
   






 
Macie ochotę pobrudzić ręce? To pobawcie się w malowanie kwiatów i stwórzcie swoje jedyne i niepowtarzalne kompozycje.

Pozdrawiam,
Dorota

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)