Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 10 września 2016

Ujarzmić białe tło - kurs Kasi Bogatko


Witajcie,
dzisiaj chciałam Wam pokazać, jak przygotowuję prosty layout na białej bazie. Na samym końcu tego posta znajdziecie filmik, w którym krok po kroku możecie obejrzeć jak powstawała ta praca.
  

Dla urozmaicenia  białego tła użyłam kształtów w wyciętych z papieru akwarelowego, masek, stempli oraz mgiełek Lindy's. 
 

Dzięki kwiatom i papierowym elementom moja praca stała się bardziej przestrzenna i pełna warstw. Kwiaty idealnie nadają się do wtykania między fragmenty kompozycji, doskonale ją zapełniają. Więc pamiętajcie, że nie muszą być jedynie na samym "szczycie" naszej pracy.
 
    

Idealną biel tekturkowemu napisowi nadał biały tusz do embossingu Stampendous. W moim projekcie nie mogło również zabraknąć sznurka i papierowych słomek.


Zapraszam Was na obejrzenie mojego tutorialu:

 
Będzie mi bardzo miło, jeśli poczujecie się zainspirowani i spróbujecie ujarzmić białe tło.
Kasia
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)