Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 8 września 2016

Z ornamentem

Hej kochani!
Wrzesień - zwłaszcza tak ciepły jak w tym roku - to dobry miesiąc na ślub. Już nie lato, ale jeszcze nie jesień.
Piękne okoliczności przyrody, dobre powakacyjne humory - to ma być najpiękniejszy dzień w życiu Młodych.
Miłą pamiątką będzie własnoręcznie zrobiona kartka z życzeniami.
  

Zrobiona z połówki arkusza papieru Maja Design z kolekcji "Vintage Romance" - Champagne. Papier ma piękny delikatny szaro-różowy kolor.
  

Uwielbiam wszelkie tekturowe dodatki, zwłaszcza subtelne i misterne bordery oraz ramki. Można je dowolnie przyciąć i dopasować wg własnej wizji.
  

Monotonna jestem w zachwalaniu kwiatków Petaloo, wybaczcie :)
Dziś piękny różowy potraktowałam w środku klejem Magikiem oraz płatkami sztucznego lodu.
Dla towarzystwa dodałam mu różyczki łososiowe i kremowe Sweetheart Blossom w dwóch rozmiarach.
  

Do materiałowych liści (w komplecie z kwiatami Petaloo) przykleiłam niezwykle ozdobny listek scrapińcowy.
  

Kilka kryształków Primy i ich sznurek jutowy - i już :)
  
   
A Wy zostawiliście sobie na pamiątkę kartki z życzeniami ślubnymi?
Ja tak!

Uściski!
Magda

Materiały:
  

2 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)