Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 28 października 2016

Nie tylko radość

Hej kochani!
Dziś będzie dość krótko (ale jeśli macie ochotę na rozwinięcie tematu od takiej nieco bardziej osobistej strony, to zapraszam na mojego bloga). O co chodzi? Sięgnęłam znów po mój art journal. Nie raz pisałam już Wam o tym, że go lubię, że najbardziej lubię Creative Journal od Rangera, że eksperymenty, że wyciszenie, że relaks. W tym roku podchodzę do niego coraz odważniej. Coraz więcej w nim odręcznego rysowania i takich prac na 100% moich.
Co to znaczy? Że nie korzystam z gotowych papierów, szablonów, stempli, masek - że jedyną formą wyrazu stają się farby, tusze, pędzle czy inne narzędzia.
Czy to ważne? I tak i nie. Nadal lubię tworzyć prace, gdzie te wszystkie fajne scrapowe gadżety wykorzystuję i to się już raczej nie zmieni... Ale gdy od czasu do czasu zupełnie z nich rezygnuję, to taka praca daje mi więcej... hmmm... satysfakcji?
Dałam sobie w tym roku zdanie, żeby się nie bać, żeby próbować. Nie oglądać się na innych, nie porównywać - skupić się wyłącznie na swoich instynktach, umiejętnościach i technikach. 
I tak oto czasem powstają prace takie jak poniższa. Nie zawsze musi być tylko ładnie, pozytywnie, radośnie, dumnie... W moim art-journalu jest też miejsce na wpisy o "smutnym klaunie" ;)






pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:
 

1 komentarz:

Visell pisze...

Nie tylko radość w życiu jest. Dobrze, że przedstawiasz także inne emocje.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)