Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 8 października 2016

Ślubne klimaty


Hej!
W tym tygodniu jesień dała o sobie znać z całą swoją siłą. I pomyśleć, że jeszcze w zeszły weekend wygrzewaliśmy się w promieniach słońca i szkoda, że ciepłe dni już pewnie pozostaną tylko wspomnieniem. Aż do kolejnego lata.
Jak pewnie już wiecie gdy tylko robi się zimno, uwielbiam wyciągnąć z szafek letnie zdjęcia i dodatki oraz dużo, dużo kwiatów - dzięki temu w jakiś magiczny sposób moje dni są mniej szaro - bure.
Pozostając więc w tej konwencji i tym razem stworzyłam coś wiosenno - letniego, a mianowicie ślubnego boxa. Biorąc pod uwagę, że zostanie on podarowany dopiero w kolejnym miesiącu, cudnie rozjaśni jeszcze większy chłód i szarówkę - z czego znany jest listopad.


Całość powstała z cudnych papierów UHK Gallery, które dzięki swojej gramaturze najlepiej nadają się do tworzenia pudełek. Użyłam papierów z kolekcji "LOFT Marina" oraz "LOFT Herbs".
 


Wieczko przyozdobiłam krateczką z Lemoncraft oraz białą wstążką. Do tego wszystkiego powstała też zawieszka, którą umocowałam za pomocą białego sznurka.
 

Środek skrywa niespodziankę w postaci tortu weselnego.
 

Ozdobiłam go perłami w płynie, tekturkami oraz kwiatami Wild Orchid Crafts. Jak zwykle moje ulubione połączenie białego z różem okazało się bardzo udane.
 

Na ściankach dosyć tradycyjnie - życzenia, kartka z kalendarza umieszczone na kostkach 3D oraz dwie mini koperty przeznaczone na prezent.
Listopad to niezbyt popularny miesiąc na ślub, głównie ze względu na panującą w tym miesiącu ponurą aurę. Mam jednak nadzieję, że moje pudełko wniesie trochę lata.
Buziaki! :*
Nats
  
Wykorzystane materiały:
  

1 komentarz:

Arleta pisze...

świetny boxik torcik wyśmienity

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)