Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 11 października 2016

Ślubne wspomnienia

Witajcie,
tak jak pozostałe koleżanki z DT, i ja zakochałam się w najnowszej kolekcji Primy - "Rossibelle".
Gdy tylko wpadła w moje ręce od razu nożyczki poszły w ruch. Na pierwszy ogień poszedł mini albumik. Wykonałam go według tego tutorialu - Folio Folder Album. Ponieważ kolekcja jest idealna do miłosnych tematów, umieściłam w albumie swoje zdjęcia ślubne :)
  

  
Do ozdobienia i wykonania stron wykorzystałam papiery z kolekcji i chipboardy. Użyłam również świetnych naklejek MAMBI - białych i złotych. Naklejki mają transparentne tło i są idealne do zdjęć.
  



Na każdej stronie dodałam też odrobinę złotego brokatu w kleju, kwiatki, sznurek - to dopełniło mój album :)
  

   
Na pewno nie jest to moja jedyna inspiracja z tą kolekcją, bo bardzo ciężko mi się z nią rozstać.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)