Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 26 października 2016

Świąteczne przygotowania

Witajcie,
powoli zaczynam już przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. Bardzo lubię tworzyć wszelkiego rodzaju ozdoby, które później dekorują mój dom lub domy bliskich mi osób. Tą zawieszkę przygotowałam z kart bazy albumowej, na którą nie miałam pomysłu. Karty pomalowałam farbami Primy - Art Alchemy i ozdobiłam.


Na każdym elemencie musiała znaleźć się gaza, która zawsze kojarzy mi się ze świątecznymi projektami. Głównym z elementów są także piękne tekturki z Miszmasz Papierowy.
 

Wystarczyło dodać tylko kilka gotowych elementów, kilka wykrojnikowych gałązek i projekt nabrał bardziej zimowego charakteru.
 

Oczywiście nie mogło zabraknąć śniegu. Ja uwielbiam ten z Aleene's, daje bardzo naturalny efekt. Ponieważ lubię, jak wszystko się błyszczy, posypałam jeszcze mokry śnieg brokatem, a niektóre z elementów ozdobiłam dodatkowo brokatem w kleju.
 

I Was zachęcam do rozpoczęcia już przygotowań do świąt - czas najwyższy! :)
Kasia

Wykorzystane produkty:

1 komentarz:

Olga Kolov pisze...

Very cool idea and wonderful work! Great, Kasia!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)