Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 10 listopada 2016

Magia :)

Witajcie,
dzisiaj u mnie chwilowa przerwa od świątecznych klimatów :) Przygotowałam blejtram w letnich kolorach, z moim ślubnym zdjęciem.
  

Chciałam, aby praca nie była przeładowana, więc do zrobienia warstw, zamiast papierów, użyłam dużych, nastemplowanych na kalce i zembossowanych złotym pudrem kwiatów.
 

Tło jest również bardzo oszczędne. Naniosłam delikatny wzór za pomocą maski i pasty modelującej, a koloru dodałam farbkami Twinkling H2O's oraz akwarelami Primy. Użyłam również jednego z moich ulubionych pudrów - Stampendous Shabby White - posypałam nim tło i podgrzałam od spodu, aby nagrzewnica go nie rozdmuchała.
 

Oczywiście nie mogło zabraknąć brokatu. Jednym z moich ulubionych jest ten w kleju - Stickles firmy Ranger. Bardzo wygodny w użyciu, dostępny w wielu kolorach.
 


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia,
Kasia

Wykorzystane materiały:

2 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)