Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Świąteczny Tag Nats

Hej!
Grudzień wreszcie nadszedł - nawet do końca nie wiem kiedy bo tak szybko to się stało. A jeśli jest już grudzień, najwyższy czas poważnie szykować się do Świąt. Dzisiaj więc pokażę Wam świątecznego taga, którego ostatnio poczyniłam:


 
Spodnią warstwę wycięłam z jasnego papieru z kolekcji "Gra w kolory II" Galerii Papieru, natomiast uroczy papier w choinki pochodzi z bloczku papierów "Sugar Plum" MME.
 

 
Jak zwykle nie mogłam się oprzeć złotu i tekturową śnieżynkę ozdobiłam przyklejając na jej środek złotego enamel dotsa z kolekcji "Yes Please" MME.
 

 
Centralną część mojego taga stanowi jednak papierowy element z kolekcji "Sugar Plum" - grafika sama w sobie jest obłędna, a brokat tylko dodaje jej uroku.
 
 
W lewym górnym rogu nakleiłam jeszcze kawałek złotej taśmy washi w paski Little B oraz kawałek naklejki - etykietki w neutralnym kolorze od MAMBI. Muszę przyznać, że te plannerowe kolekcje są naprawdę wszechstronne - pasują idealnie do właściwie każdej pracy!
 
  
Na koniec pozostał jeszcze tytuł - spójny z grafiką, a co! :D
Podkleiłam go na kosteczkach dystansowych o grubości 1 mm. A więc myślę, że z tak prezentującym się tagiem śmiało mogę wkroczyć w wir świątecznych przygotowań. Jeszcze nie znalazłam dla niego
konkretnego zastosowania, ale sprawdzi się świetnie zarówno jako kartka, jak i przywieszka do prezentu.
Trzymajcie się ciepło! ;*
Nats

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)