Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Z tęsknoty za latem

Hej hej :) 
Muszę Wam powiedzieć jedno - szalenie tęsknię za latem. Spragniona jestem słońca, energii, kolorów! I pewnie dlatego miałam straszną ochotę na scrapa z bardzo nasyconymi kolorami.
W tym roku (oprócz różnych mediowo-warstwowych prac) eksperymentowałam trochę z layoutami z akwarelowym tłem. Niewiele warstw, niewiele dodatków, dość płasko - za to z tłem wymagającym przemyślenia i rozplanowania pracy :)

  
Nic tu nie dzieje się przypadkowo. Wszystko jest zaplanowane :)
Coraz bardziej lubię takie prace - dość ważna jest dla mnie ta świadomość, że tło tworzę sobie sama...
 

Jeśli chodzi o nasycone kolory, to pewnie domyślacie się moich faworytów - mgiełki i farby Dylusions - stworzone jakby z myślą o mnie ;)  
Dodatków wykorzystałam naprawdę niewiele - kwiatek Petaloo, trochę cekinów, karta Project Life, mały die-cut i gwiazdki wycięte wykrojnikami i pomalowane na złoto. Niby tak niewiele, a jednocześnie dzieje się tu całkiem sporo :) 
 


Ach! I jeszcze - jakoś nie mogłam się powstrzymać i bardzo mnie kusiło, żeby użyć dekoracyjnego drucika z Primy. Koślawy kwiatek nad zdjęciem powstał jakoś tak zupełnie instynktownie. A potem uśmiechnęłam się do myśli, że "każda wariatka ma w głowie kwiatka" i uznałam, że pasuje idealnie ;) 
 

Miłego tygodnia!
Anai
 
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)