Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 12 stycznia 2017

Jesień z project life od Nats


Hej!
Witajcie w nowym roku! Jak tam Wasze nastroje?
Poczyniliście już swoje noworoczne postanowienia?
Dziś, z racji że mamy już 2017 a w moim albumie ciągle zmagam się z
2016, postanowiłam trochę nadgonić mój Project Life.


Użyłam więc koszulki design A - jest to mój ulubiony układ kieszonek i
zdecydowanie najlepiej mi się z nim pracuje.



Jako kartę tytułową wykorzystałam kartę Family Portraits, którą
ozdobiłam czerwonym alfabetem, małymi wypukłymi naklejkami w kolorach
które pojawiają się na całej stronie oraz stemplekiem rolowanym 
 Dear Lizzy.




Praktycznie cała strona została poświęcona naszemu jesiennemu wypadowi
do Energylandii więc nie mogło zabraknąć dodatków w typowo jesiennych
kolorach. Idealnie więc pasowała mi czerwona naklejka z napisem "fall"
oraz proporczyk z czerwonym akcentem z zestwu naklejek do plannerów od
MAMBI.







Do kolorów, które zdominowały ten wpis świetnie pasowały karty z
kolekcji "Hello Fall" Simple Stories (w zasadzie jedna z nich to karta
"Hello Fall" połączona z kartą z kolekcji "Life in color"). Uznałam
też, że są na tyle bogate, że nie trzeba im wiele i oprócz naklejenia
na nie zdjęć postawiłam jedynie na naklejki z napisami 
od Simple Stories.





Cały dolny rząd został zdominowany przez karty MAMBI z zestawu 
"Don't be afraid to fly" - deseczkowa karta z lewej idelani pasowała do tych
jesiennych, które także posiadają motyw drewna,
a karta z prawej to po prostu rewers jedej z kart - czasem lubie budować kompozycję od zera.
Oprócz zdjęcia umieściłam więc też żółtą etykietkę z zestawu die-cutów
z koleckji "Posh" Simple Stories, czerwony alfabet od Studio Forty
Designs oraz duuuuużo journalingu.

A jak tam Wasze albumu - ciągle uzupełniacie poprzedni rok czy już
zaczynacie dokumentować ten bieżący?
Buziaki! :*
Nats








Użyte materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)