Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 23 lutego 2017

W oczekiwaniu na...



Kochani!
Czujecie już wiosnę? Nie? Cóż... Ja też nie ;) I dlatego zrobiłam kartkę z motylkami!
Może kolorystyka jest nieco zimowa (moja ulubiona!), ale za to te fruwające istoty nadają pracy wiosenny charakter.




Pobawiłam się trochę z Miszmaszową ramka z gałązkami tuszując ją najpierw tuszem Versa Magic Sea Breeze, potem Distressami: Old Paper, Picket Fence i Weathered Wood. 
Wszystko po to, by uzyskać kolor dokładnie taki, o jaki mi chodziło.



Wiosenne motylki wycięłam z arkusza papieru Maja Design Vintage Spring 3rd May. 
Prawda, że są śliczne? I jest ich tam całe mnóstwo, 
więc pewnie jeszcze nie raz je zobaczycie w moich pracach.




Przykleiłam kwiatki, listki, napis "forget me not", trochę (no dobra, duuużo) tiulu, cieniutki beżowy sznurek i... kartka okazała się taka jakaś mdła.
Ale naklejenie niebiesko-srebrnych kryształków ze Scrapberry's załatwiło sprawę :)



Czy Wy też tak bardzo czekacie na wiosnę? 
Taką prawdziwą, cieplutką, słoneczną i pachnącą ziemią?
Uściski!
Magda mamajudo

Materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)