Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 17 lutego 2017

Zimowe strony PL od Justt


Witajcie :) 
Dziś kolejne strony z mojego albumu, tym razem dwie, zimowe, z trzydniowego wypadu do Zakopanego. 



Jak widzicie, strony są bardzo, baaardzo proste (chyba moje pierwsze takie!), nie chciałam przesadzać z dodatkami, bo górskie widoki są piękne same w sobie :) a może to te karty mają swój urok? 
 Kolejny raz użyłam core kitu "Fresh" od Becky Higgins
Białe karty idealnie wpasowały się w klimat zdjęć :)



Druga strona już jakby bardziej "kombinowana", 
ale mimo wszystko chciałam zachować spójność z tą poprzednią.



I kilka zbliżeń :) tutaj w ruch poszły naklejki od Family Portraits "Indian Summer". Naklejka jest na koszulce, a nie na zdjęciu - coraz bardziej podoba mi się ta metoda!





Tutaj die cut z kolekcji Bloom&Grow od Simple Stories
Jak widzicie, mix dodatków wakacyjnych i jesiennych może być idealny do wpisów zimowych :) wykorzystałam jeszcze kilka kwiatów z tej samej linii. 


I na koniec jedna z moich ulubionych kart :) dobrałam do niej tekturowe serduszko, również od Simple Stories. 



Co sądzicie o takich prostych wpisach? 
Ja uważam, że mają swój urok! :) 
dajcie znać jak jest u Was - prosto, czy może "na bogato"? :)
Buziaki!



wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)