Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 23 marca 2017

duuużo słońca!

Witajcie! :)


W minioną sobotę odbyło się kolejne Skrapowisko w Łodzi. Sklep scrapki.pl przybył z masą nowości, więc okupiłam się po uszy :D i nie mogłam tych cudów nie wykorzystać w poniższej rozkładówce. Dużo słońca mam dziś dla Was :) uwielbiam żółty! I może właśnie dlatego uwielbiam też kit Fresh, w którym znajdziecie sporo kart z żółtymi akcentami.


Poniżej piękny kolorowy alfabet - mimo, że sporo się na nim dzieje, pasuje doskonale do białych kart :) 





A tutaj drewniany button przyklejony na koszulkę, nie kartę. Fajnie komponuje się z resztą i jest idealnym urozmaiceniem rozkładówki :) widzicie też tam datownik z napisami - moja nowa miłość! Do kupna datownika przymierzałam się już jakiś czas - marzył mi się taki ze słownym zapisem miesiąca - w scrapkach pojawiły się różne rodzaje, w dodatku z napisami po boku! 


Mam nadzieję, że Wam się podoba :) 

Wykorzystane produkty:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)