Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 27 marca 2017

Rok niemal na finiszu!

 Hej!
Powoli finiszuję z moim pierwszym Project Life'owy albumem!
Jeszcze dosłownie kilka stron i będzie w całości skończony!
Mega się z tego powodu cieszę i strasznie żałuję, że nie mogę poświęcić mu tyle czasu ile bym chciała. Niemniej jednak mam nadzieję, że przed połową tego roku będzie skończony. :D
A dzisiaj - listopada część druga:


Standardowo już strona została zrobiona na koszulce Design A.


Na pierwszek karcie użyłam cudownego stempleka od Heidi Swapp, następlowanego czarnym tuszem Memento.


Na tą stronę - mimo, że jesienną wybrałam jasne karty wycięte z arkusza "Carpe Diem" oraz "Posh" Simple Stories.



Nie obyło się też bez kombinowania!
Część z kwiatami odcięłam od karty z arkusza "Life in Color" i przykleiłam na kartę MAMBI. ;)




Nie mogło też zabraknąć naklejek - i tych z napisami, i transparentnych. ;)



Cudowna rameczka to element z pięknej kolekcji "Love&Adore".




Na ostatniej karcie jest bardzo czysto i dominują głównie mocne akcenty kolorystyczne takie jak proporczyk z zestawu naklejek MAMBI, strzałki z zesatwu naklejek "Posh" Simple Stories oraz mały akcent złota.


Pozdrawiam Was cieplutko!
Buziaki! :*
Nats

Wykorzystane materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)