Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 7 marca 2017

Wiosenna zawieszka na drzwi

Hej kochani!
Przygotowania do nadejścia wiosny idą u mnie pełną parą.
Trzeba ją przywitać już od drzwi - najprościej zawiesić na drzwiach wiosenną ozdobę.
Tę, którą chcę Wam dziś pokazać, zrobiłam w delikatnych odcieniach różu i żółci.
Bazę wycięłam z beermaty i nakleiłam na nią pastelowe papiery od Maja Design.


Głównymi ozdobami mojej zawieszki są oczywiście kwiaty.
Jest tu i moje ulubione Petaloo w kolorze ecru, jest papierowa gardenia od ScrapBerry's.
Są też małe kremowe sweetheart blossom i nowość: różyczki z zestawu For Wedding ScrapBerry's.





Pamiętacie, jak Wam pisałam ostatnio, że na pewno zobaczycie jeszcze u mnie motylki wycięte z arkusza papieru z kolekcji Vintage Spring? No to znów są :)
Jeden przysiadł na tarczy zegara z zestawu naklejek epoksydowych French Journey ScrapBerry's,



Jeszcze kilka drobiazgów: sznurek i mnóstwo maźnięć białą farbą Dylusions. I gotowe :)


Użyłam:

Jak to się mówi? Ach, wiem! Byle do wiosny!
Uściski!
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)