Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 13 marca 2017

Wiosenny manifest szczęścia.

Hej!
Tydzień temu była taka piękna pogoda. Już wyciągnęłam trampki i wiosenna kurtkę a tu znów deszcz i szara rzeczywistość. Ciężko się wstaje rano, nic się nie chce i czeka się z wytęsknieniem na te promienie słońca. Dlatego postanowiłam sobie zrobić taga z moim małym wiosennym manifestem szczęścia. :)


Bazę taga okleiłam różowym papierem z bloczka "Citrus Bliss" Pink Paislee, a na drugą warstwę powędrował kawałek papieru z motywem deseczek z Agaterii oraz rewers karty MAMBI.



Kółeczko zapbezpieczyłam brokatową naklęjką Crate Paper a za kropkę po napisie "be happy" posłużyła mi czarny enamel dots z zestawu "Yes, please" MME.



Napisy to oczywiście moje ulubione naklejki od Simple Stories.



Na samym dole wylądowały jeszcze dodatki różnej maści głównie z kolekcji "Love&Adore" i "Posh".



Tył nie mógł pozostać biały więc nakleiłam na niego seledynowy papier i ozdobiłam złotą taśmą washi i kilkoma naklejkami.

A jak Wasze wiosenne postanowienia? ;)
Buziaki! :*
Nats

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)