Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 29 kwietnia 2017

Kolorowo na Dzień Mamy

Witajcie! 
Wydawałoby się, że Dzień Mamy dopiero za miesiąc, ale... przecież wszyscy doskonale wiemy, że czas umyka nieubłaganie, więc może już teraz znajdziecie chwilę na stworzenie kartki z ciepłymi życzeniami? :)

Moja kartka miała być kolorowa, energetyczna, warstwowa i ze stemplowaniem. 
Sięgnęłam zatem po stemple Altenew i postanowiłam stworzyć z ich pomocą kolorowe tło do mojej kartki.

Odbitki stworzyłam czarnym tuszem StazOn i pokolorowałam je zupełnie freestylowo. Nie, nie mam ani talentu ani cierpliwości do kolorowania realistycznego, za to mam dla Was dowód na to, że warto mieć te stemple, bo nawet jeśli nie mamy zbyt wielkich umiejętności w kolorowaniu odbitek - również możemy stworzyć coś ciekawego! :)
Niektóre kwiatki i liście z zestawu stempli Wild Hibiscus nastemplowałam na papierze, który docelowo został moim tłem, a inne stemplowałam na dodatkowym arkuszu, po pokolorowaniu wycięłam elementy i dodałam do kompozycji podklejając je kostkami 3D. Piękny napis, idealny na tę okazję również pochodzi z tego samego zestawu stempli.





Produkty, które wykorzystałam:




Bardzo dziękuję za odwiedziny na naszym blogu i zachęcam Was do regularnego zaglądania na blog, fanpage oraz oczywiście do sklepu

1 komentarz:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)