Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 27 kwietnia 2017

Kwieciście na Komunię.

Hej!



Ostatnio było ślubnie więc dzisiaj wracam sezonu jeszcze bardziej właściwego dla tej pory roku czyli Komunii. Przygotowałam różowo - zielonego boxa:


Bazę stworzyłam z białego kartonu. Do oklejenia zewnętrznych ścianek użyłam papierów UHK Gallery a we wnętrzu arkusza 06 z kolekcji Galerii Papieru "Wiek Niewinności".




W środku powstał ukwiecony element, który ozdobiłam kwiatami Wild Orchid Crafts, Do przewiązania mini kopertki na prezent użyłam białego sznurka.



Cytat ozdobiła dwoma jasnymi perełkami po każdej ze stron.



Muszę Wam powiedzieć, że w tym roku mam naprawdę ręce pełne roboty jeśli chodzi o pamiątki komunijne. Może też ze względu na to, że w tym roku w naszej rodzinie są w sumie aż trzy.
A jak u Was - wybieracie się w tym roku na tą uroczystość?
Buziaki!
Nats



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)