Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 16 kwietnia 2017

Mała księżniczka

Witajcie na Scrapkowym blogu :-)

Dzisiaj mam dla Was layout z małą księżniczką, w delikatnej oprawie papierów Maja Design i uroczych dodatków:


Użyłam papierów z pięknej, radosnej kolekcji Summertime, pełnej pastelowych kolorów w wersji dla chłopca i dziewczynki - ja naturalnie wybrałam tonację różowo-czerwoną :-) Na różowym tle arkusza Flowers Everywhere ułożyłam warstwowo kawałki różnych papierów, wykorzystując również drukowane fragmenty sygnaturek u dołu arkuszy:



W dolnym rogu, przy zdjęciu, umieściłam kompozycję złożoną z kwiatów, Miszmaszowej tekturki, ozdoby z masy, papierowych słomek i cekinów:


Znalazło się też miejsce na Primowe naklejki i kamyczki:


A całość ma miłą dla oka przestrzenność :-)



Oto lista materiałów:


Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)