Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 28 maja 2017

Kartki pełne warstw

Witajcie! 

Mam nadzieję, że udało udało Wam się w ostatnim czasie stworzyć coś nowego! 
U mnie "na warsztacie" kartki, w zasadzie nic nowego, ale chciałabym się podzielić dziś z Wami kilkoma trikami na kartki, które można wykonać stosunkowo szybko, bez nakładu mrówczej pracy a jednocześnie w taki sposób aby były bogato zdobione, pełne warstw i zakamarków.

Przynoszę dziś jako przykład dwie kartki, stworzone ostatnio z produktów dostępnych w scrapki.pl





Wzorzyste tło


Aby "działo się" od samego początku, warto stworzyć już w pierwszej warstwie odrobinę zamieszania. Gładkie tło jest piękne, ale papier z powtarzalnym wzorem w tle - jak w przypadku moich kartek: wzór damasku i ręcznego pisma, już od samego początku nada charakteru pracy i nawet jeśli pokusimy się o niewielką ilość dodatków - zawsze będzie się dużo na naszej kartce "działo". Ja wykorzystałam papiery z przepięknego zestawu Photo Play, z kolekcji French Flea Market.

Warstwy


Warstwy - ważna rzecz. Jak je stworzyć? Najprostszym sposobem jest wykorzystanie gotowych elementów do zdobienia - ja wykorzystałam śliczne tekturki Miszmasz Papierowy oraz naklejki Photo Play z kolekcji French Flea Market i Rhapsody. Aby nie było zbyt łatwo, za pomocą jednej z moich ulubionych technik - precyzyjnego wycinania, wycięłam kilka róż z arkusza kolekcji French Flea Market. Nie lubicie wycinać? A jeśli powiem Wam, że zdecydowanie warto? :) A na ucho powiem, że najlepiej wycina się przy serialu, tak na zapas... :) Większość papierowych elementów nakleiłam za pomocą kostek 3D - w ten sposób z łatwością sprawimy, że poszczególne elementy będą na różnej wysokości, będą na siebie nieznacznie nachodziły i tym samym... będą tworzyły warstwy. 

Bardzo, bardzo przestrzenne dodatki


Uwielbiam mocno przestrzenne kartki. Taka kartka to czasem doskonałe zastępstwo całego bukietu kwiatów! A jeśli o kwiatach mowa - to właśnie one mogą sprawić, że nasza kartka nabierze przestrzennego charakteru i stanie się niezwykle bogata i zwyczajnie urocza. Ja wykorzystałam piękne papierowe róże Primy, z zestawu Boxed Flowers - Rose Gold Kiss. W pudełku znajdziemy różnej wielkości róże w odcieniu kości słoniowej, delikatnie zdobione na brzegach płatków miedzianą, metaliczną farbą. Ja złagodziłam ten metaliczny blask za pomocą białej farby akrylowej



Oto produkty scrapki.pl, które wykorzystałam do stworzenia kartek:


Mam nadzieję, że udało mi się dziś zainspirować Was do stworzenia kilku kartek, kierując się powyższymi wskazówkami oraz z wykorzystaniem produktów z naszego sklepu! 



1 komentarz:

Moje Wytwory pisze...

Cudowne kartki, mega przestrzenne :D

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)