Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 27 maja 2017

Zestaw komunijny.

Hej!



A ja znów powracam do tematów dziecięco - komunijnych. 
Tym razem pokażę Wam zestaw, który skleiłam dla mojej kuzynki, która właśnie w tym roku przestępowała do przyjęcia tego sakramentu:


Zarówno exploding box, jak i album i pudełko powstały z rewelacyjnej kolekcji Lemoncraft "Dom róż".





Kwiaty w niemal każdym moim pudełku stanowią główny element kompozycji. Tym razem, dopasowując się do kolorów papierów wybrałam kwiaty w odcieniach bieli, jasnego różu i jasnego brązu.


Albumik to maleństwo mieszczące 16 fotek w orientacji horyzontalne i o wymiarach 9x13.




Strony starałam się oklejać tak, aby na każdej znalazł się jakiś element kwiatowy. Pięknie będą prezentować się, gdy już zostaną do niego wklejone zdjęcia. ;)





Być może kolory nie są standardowe jeśli chodzi o komunię ale najważniejsze, że obdarowanej i jej rodzicom bardzo się podobały. ;)
Buziaki! :*
Nats

Materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)