Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 23 czerwca 2017

jasna i przewrotna strona Project Life

Hej!

Dziś przybywam do Was z kolejną stroną z mojego albumu Project Life. Ten kto mnie zna, wie, że szaleję na punkcie alfabetów. Gdy zobaczyłam te kwiatowe, wiedziałam, że muszę je mieć :) 
Tym razem postawiłam tylko i wyłącznie na kit Currently z domieszką karty z kitu Happy Place. A czemu przewrotny? Przyjrzyjcie się ;)



NAGMINNIE odciskam stempelki do góry nogami... Nie potrafię się nauczyć wcześniejszego sprawdzania i koniec. Może macie na to jakieś sposoby? ;)



Zakochałam się w tych małych naklejkach od PinkFreshStudio! Są prześliczne, małe (to dla mnie bardzo ważne!) i dodają charakteru. 



Pozdrawiam wakacyjnie!

Wykorzystane produkty:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)