Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 27 czerwca 2017

Styczeń w albumie.

Hej!


Dawno nie było u mnie Project Life więc postanowiłam ostatnio w wolnej chwili nadrobić parę stron i dlatego dzisiaj chciałam pokazać Wam mój styczeń 2017. ;)

Jako bazy użyłam mojego ulubionego wzoru koszulki, czyli Design A.


Z dodatkami krótko mówiąc zaszalałam. Użyłam między innymi naklejek i rub-onsów z Insta Kitu Heidi Swapp oraz naklejek z kolekcji "Domestic Bliss" Simple Stories.







Wykorzystałam też kartę z arkusza Crate Paper "Cute Girl"...




Oczywiście musiałam użyć też rewersów kart od MAMBI.





W ruch poszły również transparentne naklejki z kolekcji "Domestic Bliss" Simple Stories. Znalazło się też miejsce dla naklejkę ze ślubnego zestawu chipboardów MAMBI.







I to już wszystko co przygotowałam na dzisiaj.
Buziaki! :*
Nats

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)