Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 9 czerwca 2017

wiosenny Project Life z odświeżonym układem koszulek :)

Cześć!

Bardzo, bardzo dawno temu byłam strasznie zafiksowana na punkcie koszulek o Designie Y. Używałam ich nagminnie głównie z racji takiej, że oszczędzałam dzięki nim duże karty, których zawsze w zestawach jest mniej (dlaczego?!). Niestety, przyszedł czas, kiedy koszulek zabrakło i znów powoli przestawiłam się na ten "zwykły"tryb, czyli koszulki o Designie A
Jak dobrze, że w końcu sobie o nich przypomniałam :) poniżej pierwsza strona po dłuuugim, długim czasie. Jeśli tak jak ja macie problemy z dopasowaniem dużych kart, bo powoli Wam się kończą, zachęcam do wypróbowania tego układu :)


Poza tym - nie bójcie się eksperymentów i miszmaszu w Waszych albumach! Do wykonania tej strony użyłam kart z trzech kitów - Currently, Fresh oraz Happy Place. Ponadto, niebieska gwiazdka, którą widzicie poniżej jest z zestawu dziecięcych (!) chipboardów od Crate Paper. Pamiętajcie, że tutaj wszystko wolno ;) 





Ściskam ciepło!
Wykorzystane produkty:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)