Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 1 lipca 2017

Album niezupełnie morski

Witajcie! 



Zastanawiam się, czy w ogóle pytać czy zauważyliście wśród ostatnich nowości w Scrapki.pl najnowszą kolekcję Primy - St. Tropez



Ja tak :) Bardzo na nią czekałam, bo mam wobec niej bardzo konkretne plany! :) Mam nadzieję, że dzisiejszym postem uda mi się zainspirować Was do wykorzystania tej pięknej kolekcji aby stworzyć podróżnicze albumy, niekoniecznie morskie... choć i morskie, nienachalne akcenty w tej kolekcji znajdziecie. 
 Jakkolwiek St. Tropez to kolekcja tematyczna, możemy wyłowić z niej sporo neutralnych i uniwersalnych motywów, takich jak np. piękne róże, aż proszące o precyzyjne wycięcie i zastosowanie do warstwowania dekoracji. 
W moim przypadku tak właśnie było. Papiery z kolekcji wykorzystałam do stworzenia albumu z zdjęciami z moich zeszłorocznych podróży do Danii. Odwiedziłam uroczy zakątek Fionii, a mianowicie miasteczko Bogense oraz okolice. Niekoniecznie dużo w tych zdjęciach morza, nie chciałam aby mój album był kolejnym nadmorskim albumem, a nowa kolekcja Primy z latwością nam na to pozwala. 
Album stworzyłam od początku samodzielnie, wybierając tekturę introligatorską na okładki oraz papiery z kolekcji do oklejenia okładek oraz stworzenia stron, gdyż ich gramatura stwarza taką możliwość - papiery są na tyle grube, że wystarczy skleić 2 kawałki aby uzyskać całkiem sztywną kartę. Poza elementami wyciętymi z kolekcji dodałam kilka neutralnych akcentów "od siebie", ale w taki sposób, aby zarówno zdjęcia, które są tu przecież najważniejsze, jak i urocze wzory papierów wzajemnie się podkreślały i uzupełniały.










Produkty, które wykorzystałam:


Dziękuję za odwiedziny na naszym blogu i zachęcam Was do zaglądania do nas regularnie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)