Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 20 lipca 2017

Piękne urodziny

Hej kochani!
Dziś straszny upał chyba w całej Polsce, prawda? Dajecie radę? Ja ledwo...
I dlatego "chłodzę się" zajmując ręce i umysł czymś miłym!
Powstała w ten sposób niezwykle kolorowa i energetyczna kartka dla pewnej Babci,
która świętuje piękne urodziny. Piękne - bo sama jest piękna. Piękne - bo 95 lat, to piękny wiek.



Papier bazowy i listki z wykrojnika to Bo Bunny - Butterfly Kisses - pad papierów 6x6 cali.
Kochani, te papiery są śliczne! Pastelowy róż, niebieski, turkusowy i łososiowy to modne kolory tego lata :)




A wiechcie zieloności i tag podarował zestaw die cutów od Bo Bunny Butterfly Kisses.


Przepiękne, moje ukochane kryształki od Primy...
(niestety, nie tylko mnie się one podobają - szybko zniknęły z naszego sklepu...)
...i najlepsze perełki w płynie Nuvo dodają uroku, prawda?




Mam nadzieję, że się nie nudzicie w wakacje i mocno działacie kraftowo :)
Tak, jak ja :)


Materiały:

Uściski!
Magda

1 komentarz:

AniaTworzy pisze...

Piękna kartka idealna na taka wzniosła
Okazje !

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)