Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 23 lipca 2017

Strona w Project Life cała na biało

Witajcie!


Mam dziś dla Was wiosenną stronę, w której mnóstwo bieli i delikatnej zieleni. Maj jest jednym z moich ulubionych miesięcy - również do dokumentowania, ponieważ świat zaczyna odżywać i zdjęcia są coraz jaśniejsze, więcej się na nich dzieje i miło do nich wraca :)



Jako kartę tytułową wykorzystałam kwiatową od FamilyPortraits. Barrrdzo ją lubię :) i idealnie wpisała mi się kolorystycznie w stronę. Możecie też zauważyć kolejną nieudaną próbę odbicia daty... Zawsze mam z tym problem!



A ta śliczna kokarda pochodzi z zestawu samoprzylepnych chipboardów z kolekcji Emoji Love od Simple Stories.


Nie mogło też zabraknąć pufiastej naklejki od American Crafts :) 



Wykorzystałam:





Pozdrawiam!

1 komentarz:

AniaTworzy pisze...

jak pięknie! tak biało i delikatnie !

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)