Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 10 lipca 2017

zielono mi :)

Witajcie poniedziałkowo!


Lato w pełni, a ja mam dla Was jeszcze majową stronę :) duużo zieleni i kwiatów za sprawą kitu Currently



Mimo, że nastrój jeszcze wiosenny, w końcu otworzyłam zestaw letnich naklejek, które idealnie wpasowały się w kwiatowy temat strony :) już pewnie doskonale wiecie, że uwielbiam małe naklejki, chipboardy, die-cutsy i inne dodatki, dlatego oprócz kwiatuszka, po lewo, gwiazdka od Studio Forty


Wrocław to niestety nie tylko przyjemności, dlatego wykorzystałam naklejkę z zestawu Whatever od Simple Stories, pełnego ironicznych zwrotów :D


 Dajcie znać, co sądzicie o stronie!

Wykorzystałam:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)