Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 27 września 2017

Na żółto. ;)

Hej!


Mam nadzieję, że mój Project Life się Wam jeszcze nie znudził bo ostatnio bardzo dużo czasu poświęcam na nadrabianie zaległości w albumie. Dzisiaj więc kolejna strona - tym razem bardzo wiosenna bo już kwietniowa:


Nie zaskoczę Was chyba tym, że użyłam Design A jeżeli chodzi o układ kieszonek. ;)


Na białej karcie w delikatne czarne kropki od MAMBI rewelacyjnie wpasowała się naklejka na folii tej samej firmy oraz data odbita za pomocą datownika.




Szare serduszko pochodzi z zestawu wypukłych naklejek z kolekcji "Indigo Hills" Pinkfresh Studio.




Nie mogłam się też oprzeć żółtej karcie z napisem "Over the rainbow" z arkusza Crate Paper - Cute Girl i koniecznie musiałam ją wykorzysrać. 








Użyłam również napisu "love" z zestawu naklejek na folii od American Crafts"


Mam nadzieję, że do końca roku uda mi się być w miarę na bieżąco. Trzymajcie za mnie kciuki! :)
Buziaki! :*
Nats

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)