Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 27 października 2017

Jesienny notes.

 Hej!


Mamy jesień w pełni więc pomyślałam, że warto by było stworzyć wreszcie coś typowo jesiennego. Wyciągnęłam więc wszystko co kojarzyło mi się z kolorystyką tej pory roku i zabrałam się do roboty.
W efekcie powstał taki oto notesik:




Do oklejenia bazy użyłam papieru w deseczki z tegorocznej świątecznej kolekcji Galerii Papieru. Na okładkę wykorzystałam także papier Maja Design oraz Lemoncraft.



Do ozdobienia użyłam sznurka, kwiatów Wild Orchid Crafts oraz napisu z arkusza naklejek od Studia Forty z kolekcji "Moonchild".



Do oklejenia okładki w środku użyłam tych samych papierów co do ozdobienia okładki. ;)


Buziaki! :*
Nats

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)