Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 23 października 2017

zestaw dla maleństwa

Witajcie!

Dziś mam dla Was coś zupełnie innego, mianowicie słodki zestaw ramka+scrap dla słodkiego maleństwa, które niedawno zasiliło szeregi naszej rodziny! :) miałam nosa, bo już jakiś czas temu kupiłam chipboardy dziewczęce z kolekcji Crate Paper, sporo z nich już wykorzystałam do zwykłych prac, ale te najbardziej dziewczęce również doczekały się wykorzystania :)

Layout jest bardzo prosty, mimo, że ma wieele malutkich dodatków :) bardzo lubię styl clean&simple, więc nie chciałam przesadzać z warstwami i dodatkami i przytłaczać zdjęcia. Moim innym postanowieniem jest używanie większej ilości stempli - mam mnóstwo małych wzorów i napisów, ale niestety bardzo rzadko z nich korzystam. Postanowiłam więc zakupić różowy tusz, bo niezbyt potrafię i lubię używać czarnych dodatków w pracach (zwłaszcza w albumie!).





Ramka również jest prosta, cieszyłam się jak dziecko używając tych słodkich miśków z kolekcji Shimelle!




Co myślicie o takim zestawie? :) 
Buziaki!




Użyłam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)