Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 21 listopada 2017

Kartka z reniferem

Hej kochani!
Święta coraz bliżej, czy macie już gotowe kartki do wysłania rodzinie i przyjaciołom?
Ja nieustannie nad tym pracuję.
W tym roku z papierów świątecznych zdecydowanie wybieram kolekcję North Pole marki Piątek Trzynastego.
Uwielbiam wycinać elementy z papieru, a jeszcze jak są to śliczne gałązki,
to już w ogóle uciechy mam co nie miara :)
Renifera (digi stempel w ramach freebie od Werciakol) pokolorowałam kredkami akwarelowymi
i ośnieżyłam nieco maziając go białym pisakiem Sharpie Extra.
Do tego kilka kropelek czerwonego Nuvo (kilkanaście innych kolorów znajdziecie TUTAJ) i kartka gotowa.





Użyłam:



Uściski!
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)