Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 23 listopada 2017

ostatnie tygodnie w albumie

Cześć!

Przyszedł czas na ostatnie tygodnie w albumie. Dopiero gdy zrobiłam stronę z tygodniem 51 okazało się, że zdjęcia są z dwóch tygodni i tak w zasadzie jest to koniec albumu!Cała ja ;) postaram się to jakoś przerobić i z powerem zacząć kolejny rok. Bardzo się cieszę, że jestem właśnie na takim przełomie - może mnie to zmotywuje do szybszej pracy.




Z racji tego, że są tu zdjęcia z chrzcin, postawiłam na delikatność i kartę tytułową z kitu Southern Weddings




Pojawiła się też tu naklejka z kolekcji Turn the Page.



A wy na jakim momencie w Waszych albumach jesteście? :)

Wykorzystałam:



2 komentarze:

Joanna pisze...

A moglabys pokazac jak gruby jest taki album z calego roku?:)

Justt pisze...

Asia - jasne, odezwij się proszę na mojego Facebooka to wyślę zdjęcia ;)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)