Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 13 grudnia 2017

Reniferowo.

Hej ho!


Święta za pasem więc stwierdziłam, że najwyższy czas na coś w świątecznym klimacie. Postanowiłam więc odkurzyć moje świąteczne zasoby papiernicze z zeszłego roku i zrobić kartkę:


Dawno nie robiłam kartek więc myślałam, że będzie dla mnie wyzwaniem aby stworzyć w miarę spójną kompozycję. Jednak nic bardziej mylnego bo okazało się, ze kartka właściwie zrobiła się sama. ;)


Do jej wykonania użyłam papierów z bloczka "Sugar Plum"  od My Mind's Eye. Bardzo urzekły mnie kolory tej kolekcji gdyż mimo tego, że nie są typowo świąteczne, rewelacyjnie pasują na tą właśnie okazję. 


Oprócz papierów z tego bloczka na mojej kartce znalazły się też deseczkowy arkusz z jednej z kolekcji UHK Gallery oraz trochę papieru w kratkę od Lemoncraft, który podkleiłam pod czerwony papier z napisami.


Pod wycięte gałązki podkleiłam tekturki, które potraktowałam najpierw kremowymi perłami w płynie, a następnie brokatem w kleju dzięki czemu pięknie połyskują.


I to tyle jeśli chodzi o moją reniferową kartę. 
A jak Wam idą przygotowania do Świąt?
Buziaki! :*
Nats

Produkty:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)