Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 21 stycznia 2018

Trochę wiosny w środku zimy

Witajcie Kochani! Dziś przynoszę ze sobą layout, którym składam hołd potędze papieru. :) Najbliższe w gąszczu przeróżnych technik związanych ze scrapbookingiem i dziedzinami pokrewnymi są dla mnie te, które pozwalają wycisnąć z papierów jak najwięcej. Dlatego tak bardzo lubię pracować z papierami, które mają jak najwięcej elementów do wycięcia i zaaranżowania jako ozdoby w pracy. 

Mój dzisiejszy layout powstał z kolekcji Springtime Mintay Papers i niekoniecznie "opowiada" o wiośnie. Myślę, że ta kolekcja jest również świetna do aranżacji dziecięcych, a w szczególności dziewczęcych zdjęć. Do ozdobienia pracy wykorzystałam też kwiaty Petaloo, naklejki z kolekcji Cute&Co a także warstwowe tekturowe naklejki Bo Bunny.

Z papierów z kolekcji Springtime powycinałam mnóstwo liści, kwiatów, ptaków, biedronek i innych elementów, które podklejałam kostkami 3D tworząc wiele nieregularnych warstw. Bardzo się do tego przydają specjalne arkusze znajdujące się w zestawach Mintay Papers




Taki layout wymaga może więcej pracy (wycinanie!) ale gorąco polecam na (jeszcze) zimowe długie wieczory przyjaźniej spojrzeć na tę technikę i powrót niejako do korzeni. Tutaj wystarczą jedynie w miarę sprawne ręce i ostre nożyczki! 

W pracy wykorzystałam:


Pozdrawiam Was ciepło i życzę wspaniałego, kreatywnego nowego tygodnia! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)