Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 23 lutego 2018

F U N!

Cześć!
Dziś mam dla Was baardzo prościutką stronę z albumu. Moja siostrzenica jest niezwykle fotogeniczna (prawie tak jak samo jak wygadana ;)), więc pewnego razu wyszła nam cała seria śmiesznych selfie. Ciężko było mi wybrać jedno, więc wpadłam na pomysł, by zapełnić wszystkie pionowe kieszonki podobnymi zdjęciami.


Zdecydowałam się na wyraziste dodatki, by kontrastowały ze zdjęciami. Znajdują się tutaj m.in. śliczne kwiatuszki od Pink Paislee oraz core kit Fresh.

Nie byłabym sobą, gdybym nie wcisnęła gdzieś białej naklejki z napisem ;) ta pochodzi z zestawu od PinkFresh Studio.

Jest bardzo minimalistycznie, ponieważ nie chciałam przyćmić zdjęć - mam nadzieję, że się udało. Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie!


Wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)