Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 28 lutego 2018

Wrześniowy zawrót głowy.

Hej!


W ostatnich dniach pogoda daje nam się we znaki więc pomyślałam, że najlepszym sposobem na przegonienie tej mroźnej aury będzie przywołanie prawie letnich wspomnień z zeszłego roku. Oto więc i wrzesień w standardowej już oprawie koszulki Design A:



Zdjęć z września nazbierało się ogółem caaałkiem sporo bo był to dosyć aktywny dla nas miesiąc więc podzieliłam je na kilka stron, gdyż nie chciałam aby były to na przykład tylko dwie ale przepełnione zdjęciami po brzegi.





Kolorki też są całkiem letnie. Idealnie dopasowały mi się do nich naklejki z kolekcji "Star Gazer" Dear Lizzy.



Nuty wyrazistości dodała oczywiście czerń w postaci naklejek na folii, m. in. MAMBI oraz Simple Stories.




Świetne okazały się także naklejki od Piątku Trzynastego z kolekcji "Hello Beautiful". Naprawdę przypadły mi do gustu i mam nadzieję, że stworzą takich więcej. ;)



Na ostatniej karcie jeszcze mały akcent w postaci kartonowego "ćwieka" od Echo Park i gotowe. ;)



Buziaki! :*


Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)