Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 18 marca 2018

moc sprawcza zakupów

Hej!


Też macie tak, że gdy przychodzi paczka z przydasiami, to rzucacie się na nią w mig i chcecie tworzyć już, zaraz? Właśnie tak czułam się, gdy przyszła paczucha od scrapki.pl :) W środku znalazł się Value Kit - Funday. Długo zastanawiałam się, czy warto. I nie zawiodłam się - mimo, że dużo kart się powtarza, to tak w zasadzie co w tym złego, skoro są śliczne? Często żałuję, że jakichś kart zaczyna mi brakować, tych wystarczy mi na długo!


Karty są bardzo pozytywne, kolorowe, bardzo"moje". Postanowiłam użyć ich na przekór nastrojowi, jaki panował u mnie przez pierwsze tygodnie roku. Byłam w strasznym dołku, nic mi się nie chciało i na nic nie miałam ochoty. Kolory odwracają trochę uwagę od ponurej aury :)



Dodatkowo użyłam naklejek i chipboardów z nowej kolekcji I AM oraz BLISS od SimpleStories. Kolekcje są kwiatowe i kolorowe - idealne dla mnie i idealne na wiosnę!



A Wy jak dokumentujecie mniej przyjemne momenty codzienności? :)


Użyłam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)