Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 23 marca 2018

wiosna w środku zimy

Cześć!

Sytuacja za oknem jest podobna do tej na zdjęciach ze stycznia, z którymi pracowałam w tej rozkładówce. Powiedziałabym nawet, że wtedy było lepiej, bo nie widać na nich śniegu :D ja jednak mimo pór roku lubię, gdy w moim albumie jest jasno i kolorowo, więc gdyby nie daty, można by stwierdzić, że rozkładówka jest dość wiosenna :)

Wykorzystałam tutaj trochę starych kart z kitów Doodle oraz Happy Place, ale pojawiły się też karty z kitów Fresh oraz Funday. Mix nieziemski ;) 



w ruch poszły naklejki i wycinane elementy z kolekcji I AM od Simple Stories. 



W zestawie naklejkowym znajdziecie ogrom kształtów i kolorów!




po przeglądaniu tych wszystkich wiosennych dodatków naszła mnie ochota na jakieś kolorowe kartki.. hm.. chciałybyście je zobaczyć? :)
Dajcie znać! Ściskam! 
Justyna

Wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)