Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 9 maja 2018

papiery scrapowe w Project Life

Hej!


Przyznam szczerze, że ostatnio znudziły mi się karty do Project Life, które mam. Poza tym, że mam od jakiegoś czasu niezłą awersję do okrągłych rogów (całe szczęście, że mam value kit - Funday i na szczęście Becky Higgins chyba to zmienia w dużych zestawach!), to w dodatku nie widziałam żadnych nowych zestawów (i w sumie nie miałam nawet kiedy szukać :D).

Baaardzo jednak spodobał mi się wiosenny zestaw papierów z naklejkami od Echo Park. Byłam pozytywnie zaskoczona, gdy oprócz zwykłych papierów znalazłam też takie z kartami PL do wycinania. No i te wszędobylskie kwiatki! Postanowiłam więc wykorzystać zestaw do jednej strony z lutego.



Mam słabość do etykietek, więc wykorzystałam freebiesy z naklejkami od Studio Forty oraz z American Crafts.


I na koniec dodatki od Simple Stories :)


Jak podoba Wam się wykorzystanie zwykłych papierów w kieszonkach? ;)

Użyłam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)