Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 13 lipca 2018

Księga gości w zimnych odcieniach

Hej!
Pamiętacie ostatnie pudełko ślubne które wam pokazywałam? Pisałam, że wykonałam je dla mojej przyjaciółki i jej męża z okazji ślubu. To właśnie ona też jest sprawczynią tego, że zrobiłam księgę gości w bardzo zimnych odcieniach, czyli niebieskim i szarości;


Jeśli chodzi o papiery to wybór padł przede wszystkim niebieskie arkusze Lemoncraft oraz deseczki Galerii Papieru.


Na zawieszce oprócz srebrnych literek znalazło się też drobne czarne serduszko.


Ramkę obsypałam białym holograficznym brokatem oraz ozdobiłam perełkami.



Do kompletu zrobiłam też pasujące pudełko...




... oraz ramkę, która była umieszczona na sali.



I jak Wam się podoba takie wydanie kolorystyczne księgi gości?

Buziaki! :*


Użyte materiały:

1 komentarz:

Janette pisze...

Absolutely beautiful.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)